Starfield’ın 30 FPS olmasını yorumladı
Starfield’ın 30 FPS olmasını yorumladı Starfield’ın Xbox’ta 30 FPS’de çalıştığı açıklandı. Bu durum bazı oyuncular tarafından eleştirildi. God of War Ragnarok’un geliştiricilerinden Dannie Carlone konuyla ilgili yorumda bulundu.
Bethesda’nın baş yapımcısı olan Todd Howard geçtiğimiz günlerde IGN’e verdiği röportajda Starfield‘ın Xbox’ta 30 FPS’de çalıştığını söyledi. Oyunculardan konuyla ilgili karışık tepkiler geldi. Bazıları 30 FPS’nin normal olabileceğini söylerken, bazıları ise eleştirdi.
Ünlü YouTuber DreamcastGuy, Starfield’ın bitmemiş olduğu için 30 FPS’ye kilitlendiği ileri sürdü. Fakat God of War Ragnarok’ın geliştiricilerinden biri olan Dannie Carlone, konuya açıklık getirdi. Carlone, “Oyun geliştiricisiyim. 30 FPS’nin bitmemiş oyun işareti olmadığını anlatmak istiyorum. Aslında bu durum bir seçim. 60 FPS böylesi ölçekte görsel doğruluk için büyük darbe olacaktır. Tahminimce kesintisiz bir görünüm istiyorlar. Elbette geliştiricilerin yaptığı FPS seçiminden hoşlanmama hakkınız var” açıklamasını yaptı.
DreamcastGuy başka oyun geliştiricilerinin de kendisine ulaşıp, konuyu anlattığını söyledi ve özür diledi. YouTuber, “Birçok oyun geliştiricisi yapımın neden 30 FPS olduğunu açıkladı. Bitmemiş bir oyun olduğuna dair yorumumu geri alıyorum. 60 FPS olmasını isterdim, ama şimdi Bethesda’yı anlıyorum” dedi.
Starfield’da 1000’den fazla gezegen bulunuyor. Her gezegende yerçekimi farklı. Bu da oynanışı etkileyecek faktörlerden biri olacak. Mesela oyuncular yerçekimi az olan bir gezegende daha yükseğe zıplayıp, tepelik yerlere kısa yoldan kolayca çıkabilecek. Çatışmalarda yerçekiminin etkisi görülecek. Ayrıca her gezegen yörüngesinde bulunduğu yıldıza göre farklı şekillerde ışıklandırmaya sahip. Gezegenlere ulaşmak veya başka yerlere gitmek için asteroit kuşağı gibi yerlerden geçmek gerekecek.
Gemiler navigasyonun anahtarı konumunda. Oyuncular geminin silah sistemlerini, motorlarını, koruma kalkanlarını, dış görünüşünü, kargo, ambar veya yaşam alanları gibi her yerini özelleştirebilecek. Bethesda bu konuda oldukça iddialı, geliştirici stüdyo oyuncular neredeyse istediği her şeyi yapabilecek diyor.
Starfield 6 Eylül’de PC ve Xbox Series X/S platformlarında satışa çıkacak.
İddia: iPhone 15 modellerinin hepsi 48 MP kameraya sahip olacak
"Starfield’ın 30 FPS olmasını yorumladı" haberi, 15 Haziran 2023 tarihinde yazılmıştır. 14 Haziran 2023 tarihinde de güncellenmiştir. Teknoloji kategorisi altında bulunan Starfield’ın 30 FPS olmasını yorumladı haberi 2023 yılına aittir. Bu haberin yanı sıra sayfamızda birçok güncel bilgi ve son dakika haberler yer almaktadır. Starfield’ın 30 FPS olmasını yorumladı 2024 konusundaki bu haber içeriği objektif bakış açısının yansımasıdır. Teknoloji konusunda 16 Aralık 2024 tarihlidir, bugüne ait güncel gelişmelerden haberdar olmak için bizi Twitter ve Facebook sayfalarımızdan takip edin.
YORUM YAZ
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.