Yandaş A Haber’den skandal yayın! Kudüs’ü İsrail’e ait gösterdiler

Yandaş A Haber’den skandal yayın! Kudüs’ü İsrail’e ait gösterdiler

Hükümetin yayın organı A Haber'in Filistin'in başkenti Kudüs'ü İsrail'in bir şehri gibi göstermesi sosyal medyada büyük tepkilere neden oldu.

Hükümetin yayın organı A Haber'in Filistin'in başkenti Kudüs'ü İsrail'in bir şehri gibi göstermesi sosyal medyada büyük tepkilere neden oldu.

Sosyal medya hesabından A Haber sunucusu Zeynep Bayramoğlu'nun Anadolu Ajansı editörü Turgut Alp Poyraz ile Kudüs'ten yaptığı canlı bağlantıda Kudüs'ü İsrail'in bir şehri gibi gösterdiği ortaya çıktı.

Çok sayıda sosyal medya kullanıcı Turkuvaz Medya'ya ait yandaş A Haber'deki Kudüs skandalına tepki gösterdi.

A Haber Kudüs’ü İsrail’e ait bir şehir olarak gösterdiği için eleştirilerin hedefi olurken, Turkuvaz Medya’ya ait yandaş Sabah Gazetesi’nin de bulmaca ekinde de Kudüs’ü “İsrail’de bir kent” olarak verdiği ortaya çıktı. İki markanın da bağlı olduğu Turkuvaz Medya, Kudüs ile ilgili skandallar sonrası sosyal medyada eleştirilerin hedefi haline geldi.

A Haber, bugün yaptığı canlı yayında büyük bir skandala imza atarak 'Çin’in İsrail Büyükelçisi Ölü Bulundu' haberiyle ilgili yaptığı canlı yayında Kudüs’ü İsrail’in bir kenti olarak tanımlamıştı.

ABD Başkanı Donald Trump’ın ülkesinin İsrail Büyükelçiliğini Kudüs’e taşıma kararı Türkiye’de CHP, İYİ Parti, Saadet Partisi ve Demokrat Parti öncülüğünde Yenikapı'de düzenlenen mitingle protesto edilmişti.

“İSRAİL’DE BİR KENT: KUDÜS”

Turkuvaz Medya’ya bağlı yandaş Sabah Gazetesi ise bulmaca ekinde tepki çeken bir soruya yer vermiş, bulmacada; “İsrail’de bir kent” sorulurken, yanıtın Kudüs çıkması büyük tepki çekmişti.

İŞTE SOSYAL MEDYA'DA YANDAŞ A HABER'E GÖSTERİLEN TEPKİLERDEN BAĞZILARI